esmaspäev, 15. juuli 2013

Otsivad kodu...

Uut kodu ja head peremeest otsivad nii umbes 150 roosa talutulbi tütarsibulat. Lisaks veel eraldi pakikesega mõned punased ja kollased. Roosad tulbid on kõrgemapoolsed ja hilised, pildil näha olevat roosat tooni. Sibulaid on nii suuremaid kui väiksemaid, mõni õitseb kindlasti kohe järgmisel aastal, väiksemad tahavad enne aastakese kosuda. Sordinime ei tea aga tegemist on vana taluaia tulbiga.

Mul on mingi teema taimede äraviskamisega, kohe kuidagi ei raatsi seda teha. Ikka proovid kusagil aianurgas ebavajalikule taimekesele eluvõimaluse anda. Aga kusagil on ikka ruumi ja võimaluste piir. Nii et kui kellegil on vaba aianurgake, oleksin väga tänulik kui ma ei peaks ülesvõetud sibulaid ära viskama.

Kui keegi soovib hädast välja aidata, võib kirjutada siia kommentaaridesse või saata meil.


2 kommentaari:

  1. Hei

    Kui nüüd tõesti keegi neid sibulaid ei taha, siis mina võtaks nad hea meelega ja paneks kasvõi meie väikese Neeme küla keskel asuva ringtee südamikku muru sisse kasvama. Ära neid iludusi visata küll ei tohiks. :)

    VastaKustuta
  2. Suurepärane! Kirjuta mulle meili peale (aadress on postituses oleva lingi all peidus) kontaktid, kuhu ma sibulad saadan. Käisime just see suvi esimest korda Neeme külaga tutvumas ja nii väärikat kohta ei osanud oma sibulatele lootagi :)

    VastaKustuta